Waar kan ik als klant op rekenen?

Wijn bestellen kan al bij Wijnhuis Prinschenhof (www.clubwijn.nl) sinds 2003:
- prijzen inclusief BTW
- géén bezorgkosten boven € 25,00
- géén registratie vooraf
- eenvoudige betaling
- wij streven naar levering binnen 6 werkdagen (indien op voorraad)

Uitlevering vindt plaats na betaling tenzij anders is overeengekomen.

Is de wijn altijd van het jaartal dat ik bestel?

Ondanks onze constante zorg en aandacht voor deze website kan het toch gebeuren, dat niet het juiste jaartal van een wijn wordt vernoemd. Wij bewaken dit zo goed mogelijk, maar verzoeken u nadrukkelijk in de opmerkingen aan te geven als u een specifiek jaartal wenst te ontvangen. Als u dit NIET aangeeft gaan wij er vanuit, dat u geen probleem heeft om een afwijkend jaartal te ontvangen.

Aan wie levert Clubwijn?

Clubwijn is een initiatief van Wijnhuis Prinschenhof. Wij leveren wijn aan particulieren, bedrijven en verenigingen. Wij hanteren de wettelijke leeftijdsgrens van 18 jaar.

Afhalen van de wijn

Als u ervoor kiest om de wijn af te halen in de winkel (gaarne tijdstip in overleg) besparen wij behoorlijk op logistieke kosten. Dit voordeel geven we graag aan u door: u mag dan 10% van het orderbedrag vrij besteden in de winkel.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Wijn bestellen bij Clubwijn is eenvoudig en voor iedereen toegankelijk.
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Een bestelling bestaat altijd uit één of meer dozen.
Een doos bestaat doorgaans uit 6 flessen, maar in een beperkt aantal gevallen geven wij aan, dat u per fles of per 3 flessen kunt bestellen.

Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

Bij bestellingen beneden € 25,00 brengen wij een bijdrage (€ 5,95) in de bezorgkosten in rekening. Dit is een bijdrage in de bezorgkosten die in werkelijkheid vaak duurder uitvallen.
Indien hiervoor aanleiding is, bijvoorbeeld bij levering op een moeilijk bereikbare lokatie zoals de eilanden, zullen wij aparte afspraken maken over de bezorging en de transportkosten.
De kosten voor bezorging worden in de order automatisch opgeteld bij de productprijzen.
Wij versturen geen pakketten naar postbussen.

Leveren jullie ook in België?

Voor leveringen naar België vragen wij u rekening te houden met een langere levertijd.
Wij maken daarbij gebruik van de diensten van Vinologix en leveren doorgaans uit op maandagen.
Vanwege hogere transportkosten rekenen wij altijd een extra bijdrage van € 8,95 ongeacht de ordergrootte.
Voor bepaalde wijnen zijn er extra bezorgkosten van € 5,00 per doos. Wij brengen u hier per email van op de hoogte.
Bestellingen dienen altijd een veelvoud te zijn van 6 flessen.
Houdt s.v.p. wel rekening met een aanzienlijk langere levertijd.

Wie regelt de bezorging?

In de IJmond-regio brengt Clubwijn.nl zelf de wijn rond. Bestellingen buiten de regio worden bezorgd door derden zoals Transportbedrijf Beentjes uit Haarlem.
Voor leveringen naar België maken wij gebruik van de diensten van Vinologix.

Indien de vervoerder u niet thuis aantreft, zal hij een briefje achterlaten. Wij verzoeken u hier zo snel mogelijk op te reageren.

Om de aflevering soepel te laten verlopen, stellen wij het op prijs als de wijn mag worden geleverd bij buren of buiten kan worden achtergelaten. Gelieve dit aan te geven bij uw bestelling.

Na hoeveel werkdagen kan ik de wijn verwachten?

Wij streven ernaar, na ontvangst van uw betaling, de wijn binnen 6 werkdagen af te leveren.
De wijn wordt doorgaans geleverd op dinsdag en op vrijdag. Indien u de wijn op een specifieke dag geleverd wilt hebben verzoeken wij u dit aan te geven bij de order.

Hoe kan ik wijn bestellen?

U kunt wijn in uw winkelmandje plaatsen m.b.v. de button bestellen.
Alle bestelde wijnen worden in uw winkelmandje geplaatst, waarvan u de inhoud kunt bekijken m.b.v. de button winkelmandje in de navigatie-balk.
Als uw bestelling compleet is kunt u doorgaan met de button adresgegevens onder het gepresenteerde winkelmandje.
Om vervolgens Naam, Adres, Woonplaats etc. te kunnen invullen
Daarna kunt u met de button order plaatsen de bestelling aan ons doorsturen.
U ontvangt automatisch een email ter bevestiging van uw bestelling.

Hoe werkt de betaling?

Wij verzoeken u aan te geven of u vooraf wilt betalen of via iDeal.
U kunt uw voorkeur aangeven met de button adresgegevens onder uw winkelwagen.
Als u kiest voor -betaling vooraf- melden wij ons bankrekeningnummer op de order die wij u per email toezenden.

Kan ik onjuistheden en fouten op de website aan jullie melden?

Indien op de website onjuistheden staan vermeld, stellen wij het op prijs indien u ons daarvan in kennis stelt. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk verhelpen. Deze onjuistheden kunnen voor ons aanleiding zijn de bestelling niet uit te voeren.

Uitverkocht?

Aangezien wijn een beperkt leverbaar natuurproduct is kan het voorkomen dat deze is uitverkocht.

Kan ik de wijn retourneren?

Alle gekochte wijn bij Wijnhuis Prinschenhof kan worden geretourneerd.

Wanneer u wijn retour stuurt, zullen wij, na ontvangst van de retourzending binnen 10 werkdagen, het aankoopbedrag aan u terugstorten.
De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Wijnhuis Prinschenhof vergoed.

Retourzendingen worden alleen als volgt in behandeling genomen:
Stuur een e-mail naar : info@prinschenhof.nl;
Vermeld in de e-mail het ordernummer en het product;
Verpak de wijn binnen 10 dagen (wettelijke zichttermijn) in originele verpakking dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden;
Zorg voor voldoende frankering. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd;
Geef in de mail uw bankrekeningnummer door waar het bedrag op gestort kan worden (i.v.m. snelle afhandeling).

Producten kunnen gefrankeerd worden geretourneerd naar onderstaand adres:
Wijnhuis Prinschenhof
Frans Naereboutstraat 17
1971 BM IJmuiden

Het pakket moet binnen 7 dagen na de aanmelding per mail bij ons binnen zijn. Als het na die termijn binnenkomt kunnen we de retourzending niet meer accepteren.

Kan ik contact met jullie opnemen?

Voor meer informatie verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Dit kan ook telefonisch: 06 2326 9000

Kan ik mij aanmelden voor jullie nieuwsbrief?

Als wij van u een emailadres hebben ontvangen zullen wij u regelmatig een nieuwsbrief sturen. Indien u hier geen prijs op stelt kunt u dit aangeven bij de nieuwsbrief. Wij verwijderen u dan uit ons bestand.